Första bokstaven..

Regler: Radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Börjar ditt namn på samma bokstav som mitt? Då får du inte använda mina svar.. Lycka till! Det är svårare än du tror..

1. Vad heter du?: Sofi
2. Ett ord på fyra bokstäver: Säng
3. Flicknamn: susanne
4. Pojknamn: Sigge
5. Yrke: Skolfröken
6. Färg: Skär
7. Klädesplagg: Strumpor
8. Mat: Spagetti & köttfärsås
9. Sak i badrummet: Sampoo, =)
10. Plats/stad: Söderköping
11. En orsak att vara sen: Sjukdom
12. Något man skriker: Stanna!!
13. Film: Så som i himelen
14. Något man dricker: Sockerdricka
15. Band: Stefan & Krister
16. Djur: Svan
17. Gatunamn: Sjöskogen
18. Bil: SAAB
19. Sång: Så länge skutan kan gå..
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Sex

Kopiera och gör detta du oxå, säg sen till så jag kan läsa..

Kommentarer
Postat av: Lena

Sak i badrummet: Sax.



Ser du nu att det är jag snabbavinden som skriver inlägg? Kram

2009-09-26 @ 18:03:59
Postat av: Mia

Ha ha ha ha fasen vad svårt det va!!!!!!

Den sista där är väl knappt godkänd men ja kom inte på nått!!!!!!!

2009-10-21 @ 10:23:29
URL: http://http:/miavovven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0