Lite frågor....

Vilken svordom använder du mest? Fan, tror jag.
Snusar du och/eller röker? Nej, blää!
Jobbar du eller pluggar? Räknas det om man är mammaledig?
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07:00, tänk om man kunde få sova så länge, i alla fall en morgon i veckan.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden =)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En ny garderob full med nya kläder till mig själv.
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, säkert.. eller?
Vem skickade ett sms till dig senast? Malin.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Äger ingen cd-spelare, måste man det?
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? OBOY!
Bästa musik? Det som spelas på radion eller tv.
Vart skulle du vilja resa? Island.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Japp.
Använder du huvtröjor? Ja, varför inte?
Kan du vissla? Ja, kan du?
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Nopp.
Vad hatar du mest av allt? Falska människor. Och dåligt väder.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Ja säg det, var så länge sedan man var på tivoli, så jag vet inte.Bergodalbanan kanske.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? säkert.
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, vilket barn gör inte det?
Är du blyg inför det motsatta könet? Kanske var så förr =)
Vilken alkoholhaltig dryck gillar du? Dricker inget med alkohol..
Vad är ditt drömyrke? Skulle vilja jobba med djur som haft det svårt, och behöver en nu start i livet.
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen tror jag, är skitdålig på att komma ihåg repliker.
När flög du senast? Har aldrig gjort.
Läser du för skojs skull? Självklart.
Pratar du några andra språk? Försöker mig på engelska ibland.
Har du gråtit offentligt? Jupp.
Vilka gör du, önskningar eller planer? Får man välja båda.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja försöka kan man ju alltid göra.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Ja. 4 tatoos och 6 hål i öronen. Förr hade jag en piercing i tungan.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nopp.
Vad har du med dig in på bion? Godis och läsk.
Vem är din favoritlärare? Måste nog vara min första fröken jag hade i lågstadiet, kerstin heter hon.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Ja, varför inte? Men nu har jag ju min Jimmy, och han har 2 tatoos =)
När sov du senast på golvet? "sover" på golvet varje dag, när tjejorna ska nattas =)
Vilken är din favoritdrink? Får man välja Coca Cola?
Vem sov i din säng senast? Jag, Jimmy, Nellie, cassi, kissen och vovven på ett hörn.
Gillar du din boendesituation? Ja, Kan inte bli bättre, bara de nya rummen blir klara snart.
Vem älskar du?  Hela min familj.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Måste man sova? Hinns inte med.. =)
Tittar du på film ofta? Ja det gör jag nog.
Äter du frukost dagligen? Nopp, snarare aldrig.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Jag är ju mamma till 3 tejor, gissa!
Ditt bästa godis? Choklad.
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Får väl svara nej.
Vilken är din favoritfrukt? Helt klart jordgubbar.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nopp, men skulle behöva.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Tantåldern väntar, dvs 30
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nopp.
Tror du på liv på andra planeter? Varför inte.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? 2 av mina barn är i trotsåldern, behöver jag skriva mer?
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Man.
Gillar du senap? Ja.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Inget, jag är tyst.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Skulle inte tro det.
Sover du på sida, mage eller rygg? Det är olika. Somnar på ett sätt, vaknar på ett annat. =)
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Förslag mottages..
Skulle du säga att du är trendig? Näää, det tror jag inte.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Är det en film eller?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, det gör det.
Vilka böcker har fått dig att gråta? Ingen tror jag, filmer är värre.
Vad är du allergisk mot? Gul paprika.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nopp, älskar kött.
Vilket djur skulle du helst vilja vara? Ingen aning.
Om du fick byta kön för en dag vad skulle du vilja göra då? Skulle ha sex, så man vet hur det känns.
Vilken kändis skulle du vilja byta liv med? Vill inte vara känd.

Kopiera och gör detta du oxå... Säg sen till så man kan läsa!


Kommentarer
Postat av: mia

Jag kopiera din den o svara på det va kul!!!!!

Har du gjort den själv???

2009-09-14 @ 11:50:50
URL: http://miavovven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0