Dessa måndagar gör mig gråhårig..

Jag gillar inte dessa måndagar för...

..att jag måste ut med hunden och alla tjejor måste med. =)
..att tjejorna har energi till tusen, det har inte mamma!
..att vi inte har dagiset att gå till.
..att tjejorna klättrar på väggarna.
..att tjejorna hittar på alla bus du kan tänka dig.
..att tjejorna djävlas med varandra hela tiden.
..att jag inte alltid har kolla på vad som händer. Det leks överallt.
..att det behöver städas efter helgen.
..att det behöver tvättas, fast det gör det ju alltid. =)
..att det är tomt i skåpen.
..att det ska lagas mat hela dagen, då inga äter samtidigt.

Jag älskar mina tjejor över allt o alla, ni får inte tro något annat. 
Men just på måndagar är det lite si och så. =)

Kram på er..


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, så väl jag känner igen mig. Måndagar är mindre roliga, men å andra sidan har öppna förskolan här öppet hela dagen, så ungarna (ja iaf Vendel) får ut sin överskottsenergi en stund. :-)

2010-03-08 @ 20:50:51
URL: http://vendeltid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0