Ibland så bara händer det..

Varför har man en blogg? Tanken jag hade när jag startade denna, var att kunna skriva av mig. MEN vill man att alla ska läsa det?  Jag vet ju att några läser det jag skriver. Det är ju inte många, men några.
Skulle jag skriva allt jag har i huvudet, så skulle nog folk tro både det ena och det andra om mig. Och det vill man ju inte. Eller?

Det blir nog ingen ny blogg, i alla fall inte nu. Skulle det bli så, så meddelar jag det.
Tänkte att man kanske skulle lära sig denna först. Jag vill oxå ha en fin och personlig blogg. Manda ska hjälpa mig lite, så det blir nog toppen =) Manda du är bäst!

Idag hände det! Ida åt en hel burk mat, med lite hjälp av matvraket Nellie =) Och hör och häpna, det var lite minibitar i. Och inget kom upp igen. Och sedan så åt hon lite av våran mat. Det var korvstråganoff (stavas det verkligen så?) och ris, och det funkade oxå. JIPPI! Kanske har det vänt nu, vi hoppas i alla fall det.

Nu är det dags för Halv åtta hos mig. Det kan man ju bara inte missa =)


Ha det bäst.. KRAM

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Blogspot är så himla smidigt för jag kan uppdatera via ett mms! jag har en SonyEricson. det blir ju som en dagbok =)

2010-03-17 @ 21:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0