Blääiga ögon, feber och sol..

Nu är det sol ute, så himla skönt. Nu ska bara snön smälta oxå, sen är allt toppen.

Här händer det inte så mycket, Jimmy jobbar extra idag, så vi tar det lite lugnt.
Malin är här och leker lite med alla tjejorna. Hon kom igår och sov över.

Ida kryper nu, eller hon tar sig i alla fall framåt =) Hon är stor nu. Som vanligt så kämpar vi på med maten. Hon får inte riktigt till det, tungan vill nog inte som hon vill riktigt. Men potatismos och leverpastej är en hit, TACK Manda för det tipset.

Nellie kan själv nu, så det är inte mycket hon vill ha hjälp med nu för tiden =) Nu är hon dock lite mer mammig än vanligt, hon är inne på sin tredje dag med feber. Allt tack vare denna spruta som vi tog för 10 dagar sedan.

Cassi, Ja vad säger man? Vi trotsar på som vanligt.

Själv så försöker jag vänja mig med att ha linser i ögonen, eller klistermärken som Cassi säger =) Men vet inte riktigt om det är min grej. ska ge det ca 3 månader, har det inte börjat funka bra under den tiden så ger jag upp. Då är det inte meningen att jag ska ha linser. Det jobbiga är att mina nya fina glasögon inte sitter bra, så jag får välja på lite smått blääiga ögon eller glasögon som sitter blää.
Ska fixa glasögonen nästa vecka då jag ska in till stan. Nya glasögon är nog det värsta som finns. I alla fall innan man fått dem att sitta bra.

Nä detta duger inte, nu ska jag nog städa lite.

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Du får jättegärna testa en Dove.

Ska vi ses någon dag på stan så du kan få den?

2010-03-07 @ 16:37:05
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0