Så har det hänt..

jimmy har börjat att jobba, så nu är man själv hemma med tre barn. Men det ska väl gå bra. Jag menar jag är väl inte den första som är själv med tre barn, eller?

Vi går ut hårt, tjejorna och jag. Vi ska ta bussen in till stan och gå till bvc. Cassi ska ha sin 3års kontroll, och Ida ska kolla upp sin lilla "bula". Kanske kan man hitta något som Nellie ska kolla upp oxå, när vi ändå är där menar jag =)
Vi hoppas att mormor möter upp oss, så att hon kan hjälpa oss lite. Puss på henne för att hon finns.

Nej nu är det bara att börja, vill ju inte missa bussen det första man gör.

KRAM på er alla.



Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det gått bra idag på BVC.

2009-08-24 @ 16:15:32
URL: http://emmis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0