Älskar min mor...

Har precis suttit och beklagat mig lite inför min mamma. Bla att jag behöver en ny tvättmaskin, då den vi har är så liten så man får ju tvätta hela tiden om det ska gå runt. det blir ju lite tvätt när man har tre tjejor och två vuxna i familjen. Lägg oxå till alla handukar som går åt till Ticko denna årstid, när det är blött och gegga överallt. 
Då säger hon att de har en större maskin som bara står i källaren och att vi kan ta den. Kan ju inte bli bättre.
Tänk att man kan bli så glad för en sån sak..  Älskar min mor...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å så bra, ja en stor tvättmaskin går faktist åt. När man är många jag skulle aldrig klara mig med en liten. När vi flyttar har jag även torktummlar ett stort + det med

2009-09-04 @ 15:53:08
Postat av: Sofi

Vem är det som har skrivit till mig..??



Du måste ju skriva vem du är, så jag vet vem som läser =)

2009-09-04 @ 16:08:04
URL: http://karedo.blogg.se/
Postat av: Lena

bara lilla jag snabbavinden. kram

2009-09-06 @ 19:33:54
Postat av: Mia

Det kan du behöva få,så trist med tvätt......

2009-09-10 @ 08:21:25
URL: http://miavovven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0