Storlekar på....

skor kan ju göra en mer eller mindre galen och koko i huvudet.. Har i alla fall efter många om och men köpt nya stövlar till Cassi, ett par fodrade gummistövlar i rött och svart. Hoppas dessa funkar i höst och ev tidigt på vintern, om det blir milt.
Och stackars Nellan som bara får ärva =)

Nog snackat om stövlar. Var hos läkaren idag, kan ju undra varför..? De måste ju ha svaren på blodproverna först innan vi kan gå vidare. Och dessa blodprover lämnade jag idag. Fick ju den kallelsen och den till läkaren samtidigt. borde jag inte ha fått kallelsen för blodproverna först och sedan den till läkaren.? virrigt värre..
Men i alla fall så tog de 8 rör blod som ska skickas åt olika håll för att kollas upp. Hoppas det går fort att få svaren, kunde tydligen ta tid. Runt 6 veckor kan jag få vänta, Och jag kan inte börja skydda mig fören svaren kommit och jag får inte äta ipren (iprem, eller hur det stavas =))
Det blir nog bra i slutet i alla fall, men det får gärna gå fortare än 6 veckor.

Nu ska jag ta tag i nattningen av Ida, och sedan stupa i säng.

Ha det bäst.. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0